۱۹ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۴۱
کد خبر: 30756196
T T
۰ نفر

تهران - پنجمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري و هتلداري با شعار 'دور دنيا در 4 روز' 18 تا 21 بهمن ماه امسال در محل دايمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار مي‌شود.

مدیر كمیته اطلاع رسانی این نمایشگاه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: این نمایشگاه كه در تقویم مناسبت های سازمان جهانی جهانگردی UNWTO نیز به ثبت رسیده است، با رویكردی متفاوت از نمایشگاه های قبلی برگزار خواهد شد.

'محمد علی مشكیان' افزود: ثبت نام از موسسات و شركت های وابسته به صنعت گردشگری و هتلداری برای حضور در این نمایشگاه از آبان ماه امسال آغاز شده است و تا نیمه اول بهمن ماه ادامه دارد.

وی تاكید كرد: برنامه ریزی گسترده ای برای حضور متخصصان و فعالان صنعت گردشگری و هتلداری و نیز اقشار مختلف جامعه برای بازدید از این نمایشگاه انجام شده است.

وی از ساخت نمادهای گردشگری داخلی و خارجی و حضور فعال نمایندگان كشورهای خارجی كه از جمله مقاصد محبوب سفر ایرانیان هستند، به عنوان نمونه‌هایی از وجوه تمایز نمایشگاه امسال نام برد.

مدیر كمیته اطلاع رسانی پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتلداری همچنین گفت: نشان های (برند) معتبر صنعت گردشگری و هتلداری ایران و جهان از جمله تورگردانان، آژانس های معتبر خدمات مسافرتی و جهانگردی، مجموعه های بزرگ هتلداری، سازمان های دولتی و شركت های خصوصی فعال در صنعت گردشگری، مجموعه های بزرگ تفریحی ورزشی، ایرلاین ها، رایزنان فرهنگی سفارتخانه ها، شركت های ارایه دهنده خدمات و تجهیزات هتلداری و رسانه های فعال در صنعت گردشگری در این نمایشگاه حضور می یابند.

مشكیان ابراز امیدواری كرد كه با توجه به تقاضای فعالان صنعت گردشگری برای حضور در نمایشگاه و در پیش بودن سفرهای نوروزی سال 91، نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری با استقبال خوبی مواجه شود.

مدیر كمیته اطلاع رسانی این نمایشگاه یادآور شد، آگهی تبلیغاتی پنجمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری به زودی در صدا وسیما، روزنامه های كثیر الانتشار و بیلبوردهای شهری آغاز می شود.

فراهنگ 2025**1588
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ